avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Chleba naszego powszedniego...

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 2

... na zakwasie zachciało mi się w ostatni dzień roku. Wspólny wypadzik do miasta z Misiaczem(relacja tutaj), który zechciał mi towarzyszyć. To był prawdopodobnie ostatni raz w tym roku na rowerze, zatem czas na podsumowania. w sumie zrobiłem w tym roku 11155 km, z czego na Guderaicie 10006 km, natomiast na kellysie 1149 km. To moje rekordowe osiągniecie, poprawione znacznie , bo w zeszłym roku było zaledwie 8250km.

Wszystkim życzę w Nowym Roku pobicia wszelkich rekordów (dystansu,prędkości etc.), udanych zdjęć i wspaniałych relacji z wycieczek, a przede wszystkim zdrowia, żeby go wystarczyło w 2013 roku na poprawianie tych wszystkich Waszych osiągnięć i czerpania dużo radości z jazdy na 2 kółkach.