avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Lepperiada - czyli trochę inna masa krytyczna.

Piątek, 28 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 5

W piątek miałem w mieście do załatwienia pewną sprawę. Temperatura na zewnątrz około 0 stopni "w plusie" zatem postanowiłem wybrać się rowerkiem na przejażdżkę.
Po wtorkowej rundce z Krzyśkiem Monterem nie zdążyłem doprowadzić napędu do stanu używalności, zatem postanowiłem przewietrzyć mojego Kellysa i przetestować w końcu niedawno zamontowane opony Schwalbe Land Cruiser.

Załatwienie sprawy poszło mi sprawnie i szybko, a że pogoda dopisywała, postanowiłem trochę pokręcić się po mieście. Nie ujechałem zbyt daleko, bo już na pl. Grunwaldzkim usłyszałem głośne trąbienie i ujrzałem takie oto obrazki...

To rolnicy wznowili protest dotyczący min. wolnego obrotu gruntami. Więcej o tym TUTAJ.
W związku z tym,że nie miałem na chwili obecną nic ciekawszego do roboty podążyłem za odbywającą się rolniczą "masą krytyczną" ( nie tylko rowerzyści maja wyłączność na taką formę protestu) i zrobiłem kilka zdjęć. Oto niektóre z nich:

Al. Piastów

pl. Kościuszki

ul.Krzywoustego

Potowarzyszyłem jeszcze rolnikom do Bramy Portowej...

... po czym zgłodniałem i udałem się do domu.
Kategoria miasto

Jaszek
| 22:45 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Byłem "samochodowo" w tym samym miejscu w tym samym czasie.

Piąta fotka kozacka ;-)

rowerzystka
| 22:26 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Niezłe zamieszanie w Sz-nie przy tej Masie :)
michuss
| 21:20 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Bardzo się cieszę, widać michussowy "Rów Mariański" jakiś nietypowy. Pozdro! ;)
Bronik
| 21:08 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj hahaha. Mój tyłek wypracował na jego grzbiecie pewną fałdę, która dokładnie dopasowała się do bronikowego "Rowu Mariańskiego". Chyba zrobiłem interes życia, kupując je od Ciebie :))
michuss
| 21:04 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Kluczowe pytanie - jak siodło? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa onage