avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Oglądanie światełek

Piątek, 28 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 2

Po Świątecznej Masie Krytycznej, naszła mnie ochota na wieczorną przejażdżkę po Szczecinie, aby przyjrzeć się dokładniej jak oświetlone jest nasze miasto. A wygląda mniej więcej tak:

Urząd Miasta od strony Jasnych Błoni

Ciekawe co porabiają wieczorem Trzy Orły z Pomnika Czynu Polaków?

Zamiast spać , to nosi ptaki na prawo i lewo :)

Przy Al. Fontann unoszą się fale,

a także...

...wybija źródełko.

Jadę w kierunku ulubionej choinki,

a następnie "kulki", przy ul. Pułaskiego

W planach miałem jeszcze odwiedziny kilku innych obiektów, ale przed wyjazdem nie sprawdziłem stanu baterii w moim popierdułkowatym aparacie, które właśnie odmówiły posłuszeństwa, co zmusiło mnie do rychłego powrotu do domu.

PS Kochani Szczecin bierze udział w II etapie plebiscytu Miast "Świeć się". Można głoosować na nasze miasto TUTAJ