avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Kładka oddana

Wtorek, 18 grudnia 2012 · dodano: 21.12.2012 | Komentarze 2

Ostatni raz w tym roku do pracy rowerkiem. Tym razem nie ze względu na pogodę, ale z powodu urlopu. Wracając do garażu zauważyłem ,że budowlańcy zwinęli ogrodzenie w pobliżu kładki, oraz zabrali swój niebieski barak. Oznacza to,że kładka została oddana do użytku. Aż dziw,że obyło się bez przecięcia wstęgi przez jednego z prominentów naszego miasta i kropidła biskupa, albo przynajmniej proboszcza którejś z parafii,które kładka połączyła.
Jedna uwaga dotycząca owej kładki, to brak jakichś słupków(barierek) uniemożliwiających wjazd na nią samochodom. Zapewne znajdzie się niedługo "pomysłowy" kierowca,który zapragnie przetestować jak się po niej jeździ.