avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Masa, czyli falstart

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 03.09.2012 | Komentarze 0

Przez 2 miesiące nie byłem na masie , ze względu na to,że godziny pracy pokrywały się z godzina rozpoczęcia Masy krytycznej. W sierpniu się udało. I nie żałuję,ze dotrwałem do końca. Zamiar był z początku taki,żeby uzgodnić szczegóły odnośnie wypadu weekendowego na trasie Kostrzyn -Szczecin i zmykać do domu w celu pakowania, przyrządzania kanapek etc. Przed masą za wiele nie ustaliliśmy, więc zabrałem się z całym korowodem do przejazdu po centrum Szczecina. Fotorelacji nie będzie, gdyż zapomniałem wziąć z domu aparatu, czy nawet telefonu komórkowego.
To była jedna z fajniejszych "mas", w których miałem sposobność uczestniczyć. Mini festyn pod Pałacem Młodzieży z ognichem,kiełbaskami, tortem, w asyście żołnierzy z Wielonarodowego Korpusu Północno-Wschodniego. Jako,że nie mam swoich zdjęć , to podłączę linki do innych relacji z tego wydarzenia: