avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

na przekór burzom, na przekór wichrom...

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Poniedziałek po weekendzie na rowerku nie było łatwo się zmobilizować do jazdy do pracy na 2 kółkach. Po weekendowej jeździe w upałach dziś jakże odmienna pogoda, burze i porwisty wiatr. W tym, tygodniu 2 zmiana . Przed godzina 12 rozpętała się niezła ulewa. Na szczęście wypadało się do 13. Gdy szedłem do garażu trochę siąpiło. Gdy wsiadłem na rowerek deszcz się wzmógł. ubrałem jakąś pseudo ochronę przeciwdeszczową i pojechałem do pracy. Przez te kilkadziesiąt minut opady deszczu raz się wzmagały, a raz zanikały. mogę tego dnia nazwać się szczęściarzem, gdyż udało mi się wstrzelić pomiędzy oberwaniami chmur. Powrót bez żadnych niespodzianek