avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Przygotowania do sobotniej nocy pod gwiazdami:)

Piątek, 17 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Rano wiadomo, trzeba dojechać do pracy , a potem wrócić. Myślami jednak jestem przy sobotnim wyjeździe. Po drodze z pracy zakupy i wizyta w stacji benzynowej, aby skorzystać z kompresora, w celu uzupełnienia ciśnienia w kołach.
po powrocie do domu miałem zamiar przystąpić do przygotowania roweru na sobotnio-niedzielną eskapadę. Jednakże, o 18 był mecz Pogoni z Zagłębiem Lubin. Zatem skupiłem się na transmisji meczu. Po pierwszej połowie było, o dziwo 1:0 dla szczecinian, ale trzeba było mykać do Tesco. Założyłem słuchawki na uszy i w telefonie znalazłem stację PR Szczecin, na której odbywała się transmisja. Zakupy udały się połowicznie, natomiast wynik meczu jak najbardziej zaskakujący 4:0 i... w Szczecinie mamy lidera:)
Po powrocie rozrobiłem "koksik", przygotowałem wałówkę w postaci kanapek i tzw. "brei", jak nazwał moją potrawę podczas sobotniej jazdy Jaszek. A potem grzecznie spać. Na głupoty , typu pakowanie i przegląd roweru zabrakło już czasu.