avatar Ten blog rowerowy, założony dla mnie przez Misiacza prowadzi Bronik z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 21045.03 kilometrów w tym 40.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Bronik.bikestats.pl

Jak to do pracy nie dojechałem...

Środa, 29 stycznia 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 1

Wczoraj, po zakupie i wymianie popsutej w sobotę zimowej opony i wieczornej i krótkiej przejażdżce, wszystko wydawało się w najlepszym porządku. Brutalna rzeczywistość zweryfikowała nadzieję  w niespełna połowie drogi do pracy. na skrzyżowaniu ul. Taczaka z Łukasińskiego wyskoczyła mi opona z felgi (ta którą założyłem w sobotę i przejechałem na niej około 30km) próbowałem nałożyć kilkakrotnie, ale po kolejnych próbach sytuacja się powtarzała. pozostało mi wziąć urlop i powrót do domu piechota (gdyż nie chciało mi się przejść na drugą stronę ulicy na przystanek autobusowy). Wróciłem do garażu i walcząc z kołem uszkodziłem przy okazji tylna przerzutkę . Wizyta w serwisie nieunikniona. Wybrałem się do mad-bika,po pomoc do Piotrka zaprowadziłem rowerek. Piotrek stwierdził, że "od ręki" mi tego nie zrobi. Co było robi, pojechałem po pegasusa i wróciłem do mad-bika wymienić w nim oponki na zimowe, o ile ta, z którą był kłopot będzie się nadawać do używalności. Przed 17 rower był gotów. nowy łańcuch i uwaga,że po sezonie czeka go wymiana klocków zębatki tylnej i kolejnego łańcucha. ale do jazdy jako tako się nadaje. Aby do wiosny...7
 W madbiku nie byłem juz dawno ,ale  nadrobiłem zaległości odwiedzając Ich 3 krotnie tego dnia.